Berichtje van mij - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sanne Weide - WaarBenJij.nu Berichtje van mij - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sanne Weide - WaarBenJij.nu

Berichtje van mij

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

09 Januari 2009 | Suriname, Paramaribo

Hallo Mensen,

Sorry dat ik niks van mij heb laten horen de afgelopen weken.
Ik wil iedereen bedanken voor jullie reactie op mij.
Ik heb helaas geen internet op mijn appartement vandaar dat ik niet kan reageren op iedereen.
Oud en nieuw was hier erg leuk, veel vuurwerk ( vanaf kerst is er al vuurwerk ) mag ook vanaf kerst al afgestoken worden.
Ik woonde in eerste instatie bij een surinaamse jongen en meisje ( broer en zus ).
Dit was leuk voor de eerste week, maar ja ik bij hun in huis.
Dit beviel mij toch niet zo goed.
Nu since gisteren ben ik verhuisd naar een appartement in het centrum.
Hier woon ik nu samen met Guido ( jongen uit kerkrade ) die ook bij Oppidom heeft gewerkt.
Woensdag is mijn stage begonnen, loop nu stage in een tehuis voor gedrachtsgestoorde jongens.
in de leeftijd van 6 tot 18 jaar oud.
In totaal zitten er maar 8 jongens in het huis ( maar hier heb je, je handen vol aan.
Het armoedig hoe de jongens daar leven ( het pand zelf staat op instorten ).
Maar er is gelukkig wel goede begeleding aanwezig.

Nou ik zorg de volgende keer ervoor dat ik ook foto's erbij zal zetten.

Groetjes x x x Sanne


  • 09 Januari 2009 - 20:39

    Roxanne:

    Ooi Sanne!

    Leuk van je te horen! Bevalt het met j nieuwe huisgenoot wel?;)
    Ben je begonnen met je stage? Ist leuk?? :D

    xx Rox

  • 09 Januari 2009 - 20:47

    Eva:

    Hey sanne,
    Wat goed dat je zo snel toch verhuizen kon.
    Nog even en dan ben je jarig.
    Ik hoop voor je dat je het toch een beetje kunt vieren daar.
    ik verheug me op je foto's, ben erg nieuwschierig.
    Sorry trouwens dat ik laatst niet kon blijven.

    Hoop je snel weer eens te spreken.

    dikke kus Eva en Julia

  • 09 Januari 2009 - 22:16

    Nathalie:

    Hoi Sanne!

    Alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Wat leuk om je verhalen te lezen.. Ik wou dat ik ook daarheen kon komen..! Ben je al een knappe Surinamer tegengekomen?
    Hier in Friesland is het lekker koud! Ik ga bijna iedere dag schaatsen, dat gaat hier goed met al dat water. Norbert zit nu voor z'n werk vijf dagen in Turkije met de club. Dus ik heb het rijk voor me alleen. Morgen ga ik naar Groningen, kijken of er nog leuke koopjes zijn en nog wat drinken met een collega.
    Hoop dat je een leuke verjaardag hebt! En hoop gauw weer een leuk verhaaltje te lezen!

    Dikke knuffel van Nathalie

  • 11 Januari 2009 - 10:57

    Jayanthi:

    hey sanne leuk om te horen dat oud en nieuwjaar leuk was..,
    en ja bij andere in huis kan vaker minder leuk zijn.., wel fijn dat je nu ergens anders een plek hebt en grappig dat je die jongen kent..,
    Ik hoop dat je de stage ook leuk vind...,
    ben je ook al een beetje bruin geworden?
    hier ligt sneeuw al een paar dagen..,

    had je op hyves al proficiat gewenst..,
    hoop dat je een leuke verjaardag hebt daar..,
    en hoop weer snel wat van je te horen hoe het met je gaat..,

    groetjes kusjes
    jayanthi

  • 11 Januari 2009 - 11:31

    Irmy:

    Sanne, proficiat met je verjaardag en maak er een leuke dag van daar.
    Liefs dikke x Irmy

  • 13 Januari 2009 - 15:47

    Milou:

    hey sanne, als nog gefeliciteerd!!
    ben blij voor je dat je nu wel een leuke huisgenoot hebt!! en dat je zo snel een nieuwe woning/ kamer hebt kunnen vinden. hoe was je verjaardag? heb je t leuk gehad?
    en hoe is je stage?bevalt t?ist moeilijk?
    ik blijf je volgens en ben erg benieuwd nr je foto's

    dikkekus en hou je goed daarzoo..

  • 14 Januari 2009 - 20:10

    Maxim:


    eyy sanne alles goe met mij wel.
    is alles leuk in suriname als je klaar bent met die opleiding doe dan eff ook mijn vader behandelen haha.

    die kereltjes van tien zijn toch nie zo stoer als ik he of wel?

    en nog een gelukis nieuw jaar.
    en is het kaartje nog aangekomen van je verjaardag zo niet dan nog gefeliciteerd.

    ( we hebben het kaartje gestuurd naar de paterWeidmanstraat)

    XXX maxim en kus me dan als je kan.

  • 15 Januari 2009 - 01:05

    Rick:

    hey san laat je niet gek maken door die surinamers en gwn blijven door gaan vragen en ze blijven op de hielen zitten dan krijg je daar echt het meeste geregelt want dat zal wel af en toe je de nek uit hangen. ;)nou ik hoop dat alles een beetje goed gaat daar en maak er een hele leuke tijd van. heel veel groetjes van je kleine neefje rick

  • 15 Januari 2009 - 08:20

    Renée:

    hi sanne,
    fijn om te horen dat je goed bent aangekomen.
    Bevalt je stageplek?
    Groetjes,
    Renée

  • 15 Januari 2009 - 09:23

    Suzan:

    Hoi Sanne,

    Ben blij dat je een leuk appartament hebt gevonden samen met een oudbekende. Dan blijkt weer hoe klein de wereld eigenlijk is. Heel veel succes met je stage! Maak maar foto's van je nieuwe woning we zijn nieuwsgierig hier!
    xxxx suzan

  • 19 Januari 2009 - 13:51

    Rajé:

    Dag sanne,

    Hows life?
    Ik heb al enigzins weer mijn 'normale' leventje opgepakt en de verplichtingen staan dan ook weer om de hoek te wachten.

    Ik had wel een iets grotere blog verwacht hoor;) en een spellings-controle zal ook wel verstandig zijn.. hehe

    Gr aus holland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Sanne

Actief sinds 24 Nov. 2008
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 38074

Voorgaande reizen:

18 Februari 2014 - 15 Mei 2014

Terug naar Suriname

21 Februari 2013 - 16 Augustus 2013

Stage in India Holy Cross Service Centre

08 September 2010 - 02 Juni 2011

Werken in Malawi met kinderen

25 December 2008 - 25 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: