Eerste paar dagen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sanne Weide - WaarBenJij.nu Eerste paar dagen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sanne Weide - WaarBenJij.nu

Eerste paar dagen

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Sanne

30 December 2008 | Suriname, Paramaribo

Hallo Mensen,

Even een berichtje van mij vanuit Suriname.
Ik ben donderdag aangekomen en tot nu toe bevalt het mij wel.
Ik woon in een huis met 2 andere ( Surnaamse jongeren ) zei komen van hier.
Het is een vrij groot huis alleen erg premitief.
Mijn stage plek is eindelijk duidelijk ik ga naar en tehuis voor gedagsgestoorde jongens.
Hoe en wat weet ik nog niet, maar ik moet hier eerst even wennen aan de mensen en het klimaat.
Lekker weer alleen ( veel regen ) maar toch nog 30 tot 35 graden.
Ik zit net uit het centrum, maar het is wel te doen met het openbaar vervoer en de taxi ( later misschien met de fiets ).
Ik heb geen intenet in huis vandaar dat ik nu ff in het internet cafe zit.
Ik ben hier ook al uitgeweest ( dit heel anders ) Ik ben met mijn huisgenootje ( jongen ) naar een Surinaams feest geweest. Waar ik dus op 3 mensen na de enige blanke was.
Dit was heel apart, maar niet vervelend ( hele grote uitgaansplaats hier ).
Alles liep er rond van heel jong tot oud. ( 6 jarige op een feest dat tot 2uur in de nacht duurde ) Heel vreemd meisjes van 10 jr die te uitdagend erbij liepen.
Ongelofelijk ( niet op de goede manier).
Jongens zijn hier heel stoer ( en dat begint dus al op heel jonge leeftijd). Dit was dus heel duidelijk te zien toen ik met de jongen uit mijn huis uit was.

Mijn tijd zit er bijna op, de volgende keer zal ik ook foto's erbij zetten.

Groetjes,
Sanne

  • 30 December 2008 - 20:34

    Mandy Glezer:

    He Sanne,
    Ik ben je al een paar dagen in de gaten aan t houden en eindelijk staat er iets op! :)
    Ik ben echt ontzettend nieuwsgierig!.. Hoop dat je een goede reis hebt gehad en ik lees net dat je je al vermaakt daar. SUPER! Kijk maar uit daar he.... Ook voor die kleine kereltjes, hahaha! Ben benieuwd naar de foto's!
    Waneer begin je daar met je stage? 5 Januari gewoon?
    Ik lees het wel weer.. & alvast fijne jaarwisseling en doe Brandon de groetjes!
    xxx Mandy

  • 31 December 2008 - 14:54

    Samira:

    Hey San,

    Zo te lezen gaat het wel goed met je daaro. Heb je al een accent gekregen hahah:P
    Wat leuk dat je al uitgeweest bent daar, kon ook niet anders met jou he;)
    Ik wens je een goede jaarwisseling.. ik ga het de eerste keer zonder je doen dit jaar!!! Smsen heeft geen zin dus bij deze. Ik hou je site in de gaten, ben benieuwd naar je foto's!

    Ik moet wel zeggen, ik ben helemaal in shock van die foto!!!!
    aghhaahahhahaah

    Tot mailssssssssss!!

    xxxx

  • 31 December 2008 - 15:31

    Janneke & Sebastiaan:

    Hoi Sanne,

    Hoe is t met je?
    We lezen dat je je goed vermaakt.

    We willen je alvast een fijne jaarwisseling wensen.

    Groetjes Janneke & Sebastiaan.

  • 31 December 2008 - 20:00

    Eva En Fam:

    Hey sanne,
    wat fijn dat het goed met je gaat.
    hele mooie foto trouwens haha.
    Nog bedankt voor je krabbel op hyves.
    hoop dat er snel veel mooie foto's bij komen. ben erg nieuwschierig.

    Fijne jaarwisseling.

    Dikke kus Eva


  • 02 Januari 2009 - 16:51

    Roxanne:

    Eeej Sanne!

    Nog een gelukkig nieuwjaar gewenst!
    Wat leuk om j berichtj te lezen.. Gedragsgestoorde jongens... heftig!
    In welke leeftijd? En wat bedoel je precies met gedragsgestoord? Want dt kan veel zijn he?:D
    Begin j ook 5 jan. net als Sinja en Brandon?

    Veeeeel succes!
    xx Roxanne

  • 03 Januari 2009 - 13:57

    Roel:

    Hey muppie

    Zet eens wat meer berichtjes neer aub, ik ben heel benieuwd wat je allemaal al hebt meegemaakt.
    Ben je trouwens al begonnen met stage ?

    X Roel

  • 03 Januari 2009 - 17:55

    Saskia:

    heey sannee.

    gelukkig nieuwjaar en heel veel succes leuke verhaaltjes heb je :P

    nou ik ees snel weer van je.

    x saskia

  • 05 Januari 2009 - 12:45

    Milou:

    haaaj sanne,

    ik heb je berichtje gelezen. had al een aantal keer gekeken naar je berichtjes maar er kwam maar niks..leuk om te horen dat t goed met je gaat daar.. en je een spannende stage gaat krijgen...maar dat kun jij wel aan ;-)
    ruig dat je er al opstap bent gegaan..ik blijf je volgen..

    kussies

  • 07 Januari 2009 - 18:42

    Irmy:

    Hey Sanne,

    Alles goed met je?
    Ben je al begonnen met je stage?
    Geniet ervan en we mailen weer.
    Dikke x Irmy

  • 07 Januari 2009 - 20:23

    Sameh:

    Schattie..
    waar blyven die foto's swa
    o ja binnekort jarigggg he .. deze x geen feestje by ons :(
    ma goed ik spreek je snel weer
    gedraag je daar he!
    xxx

  • 09 Januari 2009 - 18:45

    Phyllis:

    Heej San!

    Ik ben blij om te horen dat t goed met je gaat en dat je je vermaakt...
    en antuurlijk dat je al leuke mensen ontmoet hebt:P(hoe kan het ook anders met jou he)!
    Geniet nog een paar dagen volop van zijn strakke lichaam, zijn stralende ogen en z'n zwoele lippen en z'n sexy kontje :P:D;) hihi

    Enne...Zet ens wat meer foto's en berichtjes op je site...kunnen we zien wat je allemaal meemaakt daarzo!:D

    pas goed op jezelf he:P
    Dikke Kus, XxX
    Phyl


  • 09 Januari 2009 - 18:46

    Scarlet:

    Hey Sanne, Leuk dat het je daar zo goed bevalt. Hoop dat je redelijk snel kunt wennen daar! :)

    Zal wel heel anders zijn ja. Kan me er nou nog niet veel bij voorstellen hoe anders daar het leven wel niet is.

    Heel veel succes verder en zal regelmatig even je site checken op nieuwe berichten en foto's!!

    Groetjes Scarlet

  • 12 Januari 2009 - 18:58

    Rielke & Shirley:

    Hey weereldreiziger,

    Mijn kleine zusje aan de andere kant van de wereld.
    We zijn erg benieuwd hoe je het daar hebt en zet eens wat foto's op die site van je.

    Pas goed op je zelf en geniet van alles.
    Groetjes dikke Kus
    van ons!

  • 18 Januari 2009 - 14:56

    Oma :

    Lieve Sanne, ik zit nu bij je moeder en heb je bericht gelezen. je hebt een fijne tijd daar dat kan ik lezen,hoe voel je je als blanke tussen al die Surinamers, heb je al een vriendje gevonden?? en neem je die dan mee naar huis???wanneer kom je weer thuis?je moeder zegt over een half jaar pas. wat zul je veel te vertellen hebben
    hou je goed veel liefs en kusjes van je Oma Miep(veel liefs Lidwien)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Sanne

Actief sinds 24 Nov. 2008
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 38160

Voorgaande reizen:

18 Februari 2014 - 15 Mei 2014

Terug naar Suriname

21 Februari 2013 - 16 Augustus 2013

Stage in India Holy Cross Service Centre

08 September 2010 - 02 Juni 2011

Werken in Malawi met kinderen

25 December 2008 - 25 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: