Gewoon even en berichtje hoe het nu gaat - Reisverslag uit Mzuzu, Malawi van Sanne Weide - WaarBenJij.nu Gewoon even en berichtje hoe het nu gaat - Reisverslag uit Mzuzu, Malawi van Sanne Weide - WaarBenJij.nu

Gewoon even en berichtje hoe het nu gaat

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

01 Februari 2011 | Malawi, Mzuzu

Hallo lieve mensen,

Toch weer even en berichtje van mij ik ben zo enthousiast en ik verwonder mij er iedere keer weer over het geluk wat ik heb met zoveel dingen. Ik denk soms echt ik ben hiervoor naar Afrika gekomen om het intense geluk te mogen meemaken. Er zijn hier echt te veel dingen waar en rede voor is dat ik hier ben. Het klinkt misschien en beetje zweverig, maar er zijn hier echt te veel dingen die en rede hebben gehad dat ik hier ben. En ik geloof er heilig in dat bepaalde dingen en rede moet hebben. Dat ik de keus heb gemaakt om naar Malawi te komen en niet voor zuid – Afrika te kiezen. Omdat ik hier dingen werkelijk kan veranderen en mijn ideeën kan uitvoeren. En dan verwonder ik mij er weer over hoe dat toch mogelijk is. En ik verwonder mij er ook over hoeveel onrecht er in de wereld is en wat ze zichzelf aan doen. En hoeveel oneerlijke mensen er rondlopen hier en mijn geloof ik project werk is hierbij wel en beetje in het water gevallen. Maar gelukkig geloof ik er ook nog altijd in dat eerlijkheid het langste duurt en wie het laatst lacht, lacht het hards. Het klinkt misschien allemaal en beetje vaag, maar dat gaat in de loop der tijd nog wel

• 01 Februari 2011 - 17:49

Samira:

Hey San!

De laatsten lachen ook het hardst!!!! Als je dat maar weet. Blijf lekker eerlijk want dat duurt idd het langst.

Je spreekt altijd met zoveel enthousiasme over Afrika dat ik mij echt vaak afvraag of je überhaupt nog wel terugkomt????? haha

Have fun en we smsen snel weer!!

Liefssssssssss