Ik ga op reis en ik neem mee? - Reisverslag uit Trichy, India van Sanne Weide - WaarBenJij.nu Ik ga op reis en ik neem mee? - Reisverslag uit Trichy, India van Sanne Weide - WaarBenJij.nu

Ik ga op reis en ik neem mee?

Blijf op de hoogte en volg Sanne

02 Mei 2013 | India, Trichy

Hallo lieve mensen,

Ik zal vanaf morgen een maand op reis zijn en ook maar weinig online komen.
Vandaag moet ik mijn kamer opruimen deze zal voor het Summer camp gebruikt worden.
En natuurlijk kijken wat ik ga meenemen dat is altijd een hele klus..

De spullen zal ik boven in de kasten opslaan en als ik weer terug kom kan ik mijn kamer opnieuw inrichten.
Het volgende ben ik van plan:
Morgen vroeg pak ik de trein naar Channai, dat is de hoofdstad van Tamil Nadu.
Hier ben ik van plan om een 10 daagse meditatie van Vipasanna te gaan doen. Als hier plaats is zal ik voor 10 dagen geen telefoon kunnen gebruiken er zijn dan ook geen andere communicatie mogelijkheden. Ik zal mijn moeder een smsje sturen of ik daar terecht kan of niet. 10 dagen niet roken en praten:)
Zo niet zal ik een aantal dagen in Channai verblijven.
Vanuit Channai wil ik naar Bangalore ( andere grote stad )
Vanuit Bangalore wil ik naar Mysore, Mangalore, Ooty, 2 wildparken in het zuiden, Kerala en als laatst naar Kanyakumari.
Vanuit Kanayakumari zal een bus of trein rechtstreeks terug naar Trichy pakken.
Dit ligt er helemaal aan of ik de 10 daagse meditatie kan gaan doen of niet?
Wat mijn verdere plan zal zijn en of ik alles kan doen wat ik hierboven heb beschreven.

De contact gegevens van hier in geval van nood:
Professor Prabakar: 914312770031 / 9952705487
Miss Leela: 04314060160
Mijn eigen nummer: 8220821128

Ik heb er zin in maar ik vind het ook wel spannend.

Ik ben 2 weken geleden de moeder van Siva gaan opzoeken. Ik heb Siva in Heerlen leren kennen een aantal maanden voordat ik naar India ging.
Toen ik wist waar ik naartoe ging in India bleek hij uit dezelfde stad te komen als waar ik naar toe zou gaan.
Ik vond het erg leuk om zijn moeder te leren kennen en ze lijken veel op elkaar.
Als ik in juni terug ben zal ik haar nogmaals opzoeken.

De 2 daagse training was leuk om te doen en ik hoop dat alles wat we in juni willen gaan starten zal gaan werken. Ik heb er wel een goed gevoel over.
Verder heb ik veel geschreven de afgelopen week voor verschillende onderdelen voor school. Nu kan ik dan ook met een gerust hart op reis zonder dat er zaken zijn blijven liggen.

De kosten voor het bouwen van een hek om het terrein is erg hoog:
Dit kost omgerekend naar Euro’s 14300, - en ik maar denken dat ik met het geld dat ik had een hek kon bouwen. Helaas is dat niet mogelijk voor het project.

Oude huisgenoten zijn gisteren vertrokken en nieuwe huisgenoten zijn zondag aangekomen vanuit NL.
6 mensen in totaal 2 verblijven in mijn huis de rest verblijft in een ander huis.



Nou mensen tot over een maandje dan ben ik weer terug.
Liefs x Sanne

  • 02 Mei 2013 - 09:06

    Alieke:

    Gaaf Sanne! Veel plezier!
    X

  • 02 Mei 2013 - 09:29

    Els & Peter:

    Hoi Sanne,
    Je bent nogal behoorlijk wat van plan, maar gelijk heb je - die gelegenheid krijg je niet vaak.
    Heel veel plezier op je ontdekkingsreis en geniet ervan.
    Groetjes en XXX
    Els & Peter.

  • 02 Mei 2013 - 12:18

    Thea Fleuren:

    Hallo Sanne,

    Alweer een nieuw avontuur voor de boeg! Heel veel succes ermee. Over een maand zak ik je mailen.
    Ik hoop dat alles goed gaat. Ik zal aan je denken!!

    groetjes Thea

  • 03 Mei 2013 - 12:21

    Gina:

    Hoi Sanne,
    Wat een uitdaging. Ga je alleen op vakantie? Het lijkt mij geweldig om die 10 daagse meditatie te ervaren. Fijne vakantie en geniet ervan.
    Liefs Gina

  • 07 Mei 2013 - 23:05

    Philippe Van Wersch:

    Hoi Sanne, prachtige verhalen van je en weer een genot om te lezen. We lezen je berichten met de hele familie na het eten en hebben het dan over je durf en ondernemende levensstijl. Een inspiratie voor Maxim en Camiel. Je krijgt een dikke kus van Maxim, niet van Camiel…..je weet wel waarom. Nog bedankt voor je lieve kaart, dat je daar nog tijd voor hebt kunnen maken siert je. Geniet lekker van je vrije tijd en ik hoop dat je de kracht vindt te stoppen met roken, levert je veel op. Liefs van ons allemaal, dikke kus van Philippe.

  • 09 Mei 2013 - 11:27

    Irmy:

    Geniet van je trip.
    liefs x

  • 30 Mei 2013 - 12:00

    Ruud De Clerck:

    Hoi Sanne,

    alweer bijna terug op je 'honk' denk ik; wat zul je weer veel onvergetelijke indrukken hebben opgedaan.
    Ik volg het allemaal met veel interesse en plezier.
    Kijk bij gelegenheid ook even in je schoolmail.

    hartelijke groet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 24 Nov. 2008
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 38177

Voorgaande reizen:

18 Februari 2014 - 15 Mei 2014

Terug naar Suriname

21 Februari 2013 - 16 Augustus 2013

Stage in India Holy Cross Service Centre

08 September 2010 - 02 Juni 2011

Werken in Malawi met kinderen

25 December 2008 - 25 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: