Eerste dagen - Reisverslag uit Trichy, India van Sanne Weide - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Trichy, India van Sanne Weide - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg Sanne

23 Februari 2013 | India, Trichy

Hallo mensen,

Ik ben gister aangekomen in Trichy dit is de afkorting van Tiruchirappalli.

Ik moet er nog helemaal inkomen en het is warm zeker in vergelijking met NL op dit moment.
Gevlogen vanuit Amsterdam naar Dubai ( voordat wij daar geland zijn ) een uur boven Dubai gevlogen. Het was avond, hierdoor kon je alleen de lichtjes zien.
Verder niet veel gezien en snel overgestapt naar mijn volgende vlucht richting Channai.
In Channai 6 uur gewacht op mijn volgende vlucht. Ik was zo moe dat ik overal waar ik even ging zitten meteen in slaap viel.
Er was een Spa op het vliegveld en aangezien ik toch 6 uur moest wachten heb ik een voetmasage gehad.

om 14:30 uur kwam ik aan in Trichy waar ik werd opgehaald door Prof. Prabakar.
Het is een groot huis en ik heb mijn eigen slaapkamer. Deze loopt ook door naar de badkamer.
Ik ben na aankomst gaan slapen om 19:00 uur weer opgestaan om met Prof. en zijn vrouw samen te eten. Ze stonden er beide van te kijken dat ik hun pittige eten lekker vond, dan zou ik het wel redden in India.

Daarna ben ik weer gaan slapen en heb tot vanmorgen 8:00 uur geslapen.
En nog steeds heb ik niet het gevoel helemaal bij te zijn.
Vanmorgen met de beveiligingsman van het huis naar de stad gelopen, aangezien alles hier op loopafstand ligt. ik woon bijna in het centrum en het project ligt ook in de buurt 15 min lopen. Ik zal overal gaan meekijken binnen de veschillende projecten die de Holy cross service centre heeft, hierna mag ik zelf bepalen wat ik graag zou willen doen.

Ik moet nog wennen aan de drukte en weet nog niet goed wat ik wel en niet kan dragen qua kleding. Nu draag ik een sjaal over mijn schouders.

Alieke heeft destijds mijn stage in Suriname overgenomen toen ik daar weg ging. Een week geleden kwam ik erachter dat Alieke binnen het zelfde project als waar ik nu in India stage ga loepn ook stage heeft gelopen. De wereld is erg klein zo aan de andere kant van de wereld. Alieke ze vonden jou super!

Ik heb ook al een nummer hier: 8220821128 ( ik heb alleen geen idee wat je voor moet draaien?
Er is 4,5 uur tijdsverschil met Nederland.

Ik denk dat ik hier wel snel mijn plekje zal gaan vinden..

  • 23 Februari 2013 - 09:13

    Alieke:

    Wannakam! ;)
    Ik vond hun ook super!
    Doe iedereen de groetjes van mij!
    En geniet ervan. Die drukte went vanzelf, haha!
    0091 draaien om jou te kunnen bellen :)

  • 23 Februari 2013 - 09:23

    Els & Peter:

    Hoi Sanne,

    Bedankt voor je eerste verslag. Leuk om jouw ervaringen te delen.
    Even op internet gezocht en het landnummer (vanuit Nederland) van India is 0091 of +91.
    Weten natuurlijk niet of er nog een apart nummer van de plaats voor moet. Dat moet je maar even vragen.
    Als dat niet zo is zou het nummer worden:
    0091 - 8220821128.

    Groetjes,
    Els & Peter.


  • 23 Februari 2013 - 11:15

    Thea Fleuren:

    Ha die Sanne,

    Fijn dat je er bent . Ben heel benieuwd naar de rest van je verslagen en natuurlijk naar de projecten die er zijn en die je daar gaat doen!!
    Wat goed dat je zo heet kunt eten. Dat lukt mij in elk geval niet.
    Succes met bijkomen en je draai vinden!!!

    Groetjes Thea

  • 24 Maart 2013 - 01:17

    Louise:

    mmm pittig eten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 24 Nov. 2008
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 38181

Voorgaande reizen:

18 Februari 2014 - 15 Mei 2014

Terug naar Suriname

21 Februari 2013 - 16 Augustus 2013

Stage in India Holy Cross Service Centre

08 September 2010 - 02 Juni 2011

Werken in Malawi met kinderen

25 December 2008 - 25 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: