Even laatste berichtje voor vertrek - Reisverslag uit Mzuzu, Malawi van Sanne Weide - WaarBenJij.nu Even laatste berichtje voor vertrek - Reisverslag uit Mzuzu, Malawi van Sanne Weide - WaarBenJij.nu

Even laatste berichtje voor vertrek

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

01 December 2010 | Malawi, Mzuzu

Hallo mensen,
Ik ben gisteren erachter gekomen dat mijn NL telefoonkaartje helemaal niet werkt! Dit betekent dat ik hier niet op te bereiken ben. Ik neem nu gewoon mijn Malawiaanse kaartje mee en misschien dat ik in Zambia nog en telefoonkaartje koop, als dat het geval is dan laat ik nog wel even weten wat het nummer daarvan is.

X Sanne

• 01 December 2010 - 16:27

Samira:

Sanneeee!!

Veel plezier op je tripje!!! Ik ben echt zo benieuwd naar je verhalen volgend jaar. Ik kan me er zo weinig van voorstellen.. haha!
    Jij met je sprinkhanen.. heb je gewoon eentje meegenomen die je onderweg zag springen? Jij bent echt gek haha!!
    Ik hoop je echt snel weer te spreken via msn.

Geniet van je avontuurtje @ Africa!

Liefsssss

• 01 December 2010 - 16:31

Samira:

Oww ja en geniet jij maar lekker van de zon. Bij ons ligt een pak sneeuw en het is -10 graden ofzo.. Ik ben echt jaloersssssss!!