Woon & werkplek - Reisverslag uit Mzuzu, Malawi van Sanne Weide - WaarBenJij.nu Woon & werkplek - Reisverslag uit Mzuzu, Malawi van Sanne Weide - WaarBenJij.nu

Woon & werkplek

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

07 September 2010 | Malawi, Mzuzu

Hoi hoi,

Nog een klein berichtje voordat ik vertrek!
Mijn woonplek zoals het er nu uit ziet:
ST.John's Hospital
PO.Box 18 Mzuzu Malawi

Het project waar ik ga werken is:
Sonda Youth and Community Development training Centre Mzuzu.
Op de site kun je zien wat de stichting zoal doet enz..
www.vriendenvanstjohnsf.nl
H
et is een non- profit organisatie al het geld wat binnen komt word geheel besteed aan het project ( zonder tussenpersonen enz... )..
Nu genoeg reclame over het project!!

Groetjes,
Sanne



  • 08 September 2010 - 18:16

    Irmy:

    Heel veel succes en plezier daar.

    Liefs x Irmy

  • 11 September 2010 - 17:37

    Milou:

    sanne,

    je bent gewoon al weg, en ik had nog zoo graag met je willen daten voordat je wegging!!

    ik wil je dan maar vanuit hier super veel succes en plezier toewensen,
    doe je voorzichtig.
    Ik ga je verhalen weer volgen..

    dikkekus Milou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 24 Nov. 2008
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 38086

Voorgaande reizen:

18 Februari 2014 - 15 Mei 2014

Terug naar Suriname

21 Februari 2013 - 16 Augustus 2013

Stage in India Holy Cross Service Centre

08 September 2010 - 02 Juni 2011

Werken in Malawi met kinderen

25 December 2008 - 25 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: