Ik vertrek over 2 dagen - Reisverslag uit Mzuzu, Malawi van Sanne Weide - WaarBenJij.nu Ik vertrek over 2 dagen - Reisverslag uit Mzuzu, Malawi van Sanne Weide - WaarBenJij.nu

Ik vertrek over 2 dagen

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

06 September 2010 | Malawi, Mzuzu

Hallo lieve mensen,

Over 2 dagen vertrek ik dan eindelijk naar Malawi! Ik heb er heel erg veel zin!!
Ben nu ook wel een beetje zenuwachtig en kan eigenlijk niet wachten tot ik vertrek...
Ik hoop daar veel ervaring op te kunnen doen en veel te leren.
Lieve mensen tot over 9 maanden dan ben ik weer terug.
Kus Sanne

• 06 September 2010 - 14:08

Els & Peter:

Hoi Sanne,
    Wij wensen jou een heel goede reis naar Malawi en een heel fijn verblijf daar. We zijn gisteren nog naar opa geweest. Hij zei dat je hem gebeld had. Heel veel succes maar vooral ook veel plezier en heel veel groetjes van Opa, Niels, Els en Peter.

• 06 September 2010 - 16:04

Suzan:

Heej nichtje,

Goeie reis!! Ik lees het wel als je aangekomen bent en hoe er daar aan toe gaat! Succes en heel veel plezier!!
    xxx

• 07 September 2010 - 08:16

Nicolette :

He Sanne,

je hoeft niet te HOPEN dat je veel ervaring op zal doen en leren, ik weet zeker dat je heel veel zal leren en ervaring opdoen! Zet hem op meid enne goede reis!!

• 07 September 2010 - 09:04

Mariëtta Caris:

Hé Sanne, heel veel succes bij deze nieuwe ervaring. Hoop dat je het daar net zo naar je zin gaat hebben als in Suriname. Liefs, Mariëtta