Eerste paar dagen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sanne Weide - WaarBenJij.nu Eerste paar dagen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sanne Weide - WaarBenJij.nu

Eerste paar dagen

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

20 Februari 2014 | Suriname, Paramaribo

Beste mensen,

Even een kort berichtje van mij uit het warme Suriname. Ik ben dinsdag avond aangekomen en woensdag naar de organisatie geweest. Binnen de dienst Jeugdzorg heb ik kennis gemaakt met de medewerkers en het hoofd van deze instelling. Er is veel verteld hoe ze werken en het valt mij op dat ze de werkwijze zoals wij die in Nederland hanteren ook daar hanteren ( misschien niet in praktijk) maar hoe het werd verteld zag ik veel gelijkenissen. Afgesproken met de plek dat ik a.s. maandag zal beginnen.
Ik woon in een huis met 4 andere studenten, helaas is het niet zo centraal als ik had gehoopt. Ik moet hier nog even mijn weg gaan vinden.
Ben nog steeds erg moe door het tijdsverschil, het is hier 5 uur vroeger als in Nederland.
Ik heb nog nooit in een huis gewoond waarvan het dak er werkelijk bijna van af vliegt. Als het waait gaat de klamboe en het plastic dak op en neer in mijn slaapkamer. Verder is het een mooi oud huis met een balkon buiten waar ik op kan werken.
Ik heb zaterdag met Jolijn afgesproken en dit is leuk. Zij was een vriendin 5 jaar geleden ze is 2 jaar geleden in Suriname komen wonen.

Mijn adres voor alle kaartjes die jullie gaan sturen;-)
Prinsessenstraat 131 Paramaribo, Suriname
Mijn tel in Suriname: (0031) 8544933

Er is wifi in huis dit zorgt ervoor dat ik in huis mijn eigen tel kan gebruiken alleen niet bellen. Wel bellen via Viber.
Dit is echt een luxe 5 jaar geleden zat ik in het internet café om aan mijn verslagen te werken.

PS: Ik wil geen link naar FB anders had ik dit zelf wel gedaan.

Nou lieve mensen tot de volgende keer.

Liefs,
Sanne


  • 20 Februari 2014 - 18:00

    Jeanne:

    Hallo avonturier

    Mooi om te lezen dat je al op de plek bent en dat je thuis aan je studie kunt werken.
    Henk en ik wensen je een heel mooie tijd toe inSuriname en geniet er vooral van.
    Veel groetjes Jeanne

  • 20 Februari 2014 - 18:08

    Mariëtta Caris:

    Ha Sanne, zeg niet dat het in Nederland te koud was en dat je daarom maar weer de tropen hebt opgezocht!!!! Wens je in het voor jou wel bekende Suriname veel plezier en studiegenot.

  • 20 Februari 2014 - 18:23

    Thea Fleuren:

    Heee Sanne,
    Alweer vertrokken en alweer weg. Geweldig! Hoor graag hoe het met je gaat . Wat een globetrotter ben je toch. Super. Wat ga je daar doen?
    groetjes Thea Fleuren

  • 21 Februari 2014 - 00:20

    Suzan:

    hoi sanne,
    weten we in iedergeval dat je weer goed bent aangekomen! vermaak je en geniet ervan, ik lees je verhalen wel dikke kus

  • 22 Februari 2014 - 12:31

    Nathalie :

    Hoi Sanne!
    Jammer dat ik je niet meer gezien heb. Ik wens je veel geluk en een mooie tijd toe in Suriname en ik ga je verhalen met plezier lezen! Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 24 Nov. 2008
Verslag gelezen: 2076
Totaal aantal bezoekers 38127

Voorgaande reizen:

18 Februari 2014 - 15 Mei 2014

Terug naar Suriname

21 Februari 2013 - 16 Augustus 2013

Stage in India Holy Cross Service Centre

08 September 2010 - 02 Juni 2011

Werken in Malawi met kinderen

25 December 2008 - 25 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: